29
ápr
11

Székely himnusz – Énlaka

Őszi hálaadás ünnepe Énlakán, székely himnusz, 2009

3 Responses to “Székely himnusz – Énlaka”


  1. 1 doboska68
    szeptember 12, 2011 - 11:10 de.

    Hoppá!!!Ez a felvétel a youtube megosztóról van,doboska68 szerzői név alatt!Úgy hogy ezt a videót én készítettem,csak óvatosan “szerző úr”:((((

    • szeptember 12, 2011 - 11:31 de.

      Természetesen. Te készítetted.

      Ez az oldal egy videógyűjtemény,

      az unitárius vonatkozású videók gyűjteménye, sehol sem írtam, hogy (csak) saját videóim vannak itt.

      Ez szerintem egyértelmű.

      Senki munkáját nincs szándékomban ellopni 🙂

      üdv. Márkó Laci

      markolaci.hu

      • 3 doboska68
        szeptember 15, 2011 - 5:57 de.

        Semmi gond,én is figyelmetlen voltam,mert utólag észrevettem,hogy ott a bal felső sarkában ott a nick.Ajánlom a többi videómat is,mert van belőlük bőven!
        Üdv.doboska68


Vélemény, hozzászólás?

Blog Stats

  • 63,628 hits

Hozzászólások

Molnár Anna on Küküllődombó
doboska68 on Székely himnusz – É…
markolaci on Székely himnusz – É…
doboska68 on Székely himnusz – É…
Szabo(Nemethi)Zsuzsa on Küküllődombó

